دمای قطعات خوبه؟
کاربر شهرسختافزار
دمای قطعات خوبه؟
بله خوبه . وقت تنها مشکل میتونه از جانب رم باشه . اون هم با اپدیت بایوس عموما درست میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad k.a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks