درایور کارت گرافیک آپدیت کردم.ویندوزم ورژن 1511 هست.
کاربر شهرسختافزار
درایور کارت گرافیک آپدیت کردم.ویندوزم ورژن 1511 هست.
آخرین ویرایش توسط mohammad k.a در تاریخ 07-10-16 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
منظورت 1511 هست دیگه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad k.a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks