سیستم عاملت 32 بیتیه
رمت چون 2 گیگه نیازی به نصب 64 نداری . زیاد تفاوتی هم نمیکنند .
Aaron Swartz (23-06-16), javaheri69 (23-06-16), mohammad- (23-06-16), unlimited (24-06-16)
کاربر شهرسختافزار
پس موقع نصب ویندوز 32 یا 64 بیتی رو بزنم فرقی نمیکنه؟؟یا ن همون 32 بیت رو بزنم؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرقی نداره .اگر رمت بالای 4 بود انوقت 64 باید نصب میکردی . الان فقط 2 گیگ رم داری . بهتره همون 32 نصب کنی. سر فرصت یک رم 2 گیگ دیگه هم اضافه کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (23-06-16), javaheri69 (23-06-16), mohammad- (23-06-16), SajjadKhati (25-06-16), unlimited (24-06-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks