منظورتون رو اگر متوجه شده باشم :
مودم شما روتر هست و شما PPPoE خوده روتر رو غیر فعال کرین و جاش کانکشنPPPoE درست کردین؟
منظورتون رو اگر متوجه شده باشم :
مودم شما روتر هست و شما PPPoE خوده روتر رو غیر فعال کرین و جاش کانکشنPPPoE درست کردین؟
green_waves (29-07-08)
کاربر شهرسختافزار
دقیقا همین طور هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dark Devil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1- احتمالا Idm شما خراب شده باشه (برای همه کانکشن ها اینجوریه؟)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2- به تنضیمات مودم نباید مربوط باشه
3- شما کانکشن رو پاک کنین ودوباره درست کنین ببینین بازم همونجوریه؟
ضمن اینکه شما شب ها از PPPoE خود مودم استفاده کنین مشکلی پیش نمیاد چون خود مودم اگر ارتباط قطع بشه اتومات وباره وصل میشه
green_waves (29-07-08)
کاربر شهرسختافزار
پس شما همین کار را بدون مشکل انجام می دهیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dark Devil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در اولین فرصت ویندوز را پاک می کنم و دوباره می ریزم شاید درست بشه
این مودم ها اونقدر تنظیمات زیادی دارند گفتم شاید یک قسمت را درست ست نکرده باشم
مشکل در اتومات وصل نشدن نیست مشکل در این هست که IDM تشخیص دهد که ارتباط قطع شده و مجددا درخواست ها ریست کند و بفرستد
منظور شما از PPPoE خود مودم روتر هست یا کانکنتش ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks