آها یعنی ویندوز 7 به 10 نمیتونه تغیر کنه؟
Sent from my HUAWEI Y320-U30 using Tapatalk
کاربر شهرسختافزار
آها یعنی ویندوز 7 به 10 نمیتونه تغیر کنه؟
Sent from my HUAWEI Y320-U30 using Tapatalk
عزیز جان . از سون هم میتونید اپدیت کنید به 10 . ولی این مورد معمولا برای کسانی هست که ویندوزشون قانونی هست . برای شما اپدیت یا نصب مجدد فرقی نداره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط gtx970.amd390 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (23-02-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks