دوستان عزیزم ممنونم از راهنمایی هاتون
در جواب دوست عزیزمون : رم من یک دونه 2 گیگابایت است . از نظر رم مشکل ندارم در بازیها بیشتر از 70 درصد استفاده نمیشه.
پاور رو نمیدونم . از کجا باید فهمید ؟
در مورد اورکلاک هم اگه میشه بگید اگه فعلا مثلا تا دو ماه دیگه سی پی یو رو اورکلاک کنم و گرافیک رو عوض کنم چطوره ؟
واقعا گیج شدم . بعضی از دوستان سی پی رو میگن ، بعضی دوستان گرافیک و بعضی از دوستان دیگر هم دو قطعه.
دوستان گلم من 140 تومان دارم ، دو قطعه هم دارم ( گرافیک و سی پی یو ) که یک هفته کار کردن :
VGA : Video Adapter: NVIDIA GeForce 9400 GT 1 GB
CPU : Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz
گرافیک رو 85 و سی پی یو رو 78 تومان خریدم . کلا 140 تومان به علاوه پولی که از فروش این دو به دستم میاد.
حالا به نظرتون چیکار کنم ؟
تقریبا یک ماه و نیم دیگه هم 200 تومان دیگه دستم میاد.
به نظرتون الان کدوم قطعه رو عوض کنم ؟؟ شما با این شرایط جای من بودید چه میکردید ؟
( ترجیحا قیمت ها رو هم بگید )
به نظر شما GeForce 9600GT - 1GB با قیمت 180 تومان مناسب است ؟ ( اگر قرار بر تعویض گرافیک باشه)
و به نظرتون Intel Core 2 Quad Q8200 - 2.33GHz - 45 nm با قیمت 177 تومان مناسب است ؟ ( اگر قرار بر تعویض CPU باشه )
در کل فعلا فقط یکی از این دو قطعه رو میشه خرید . چون مثلا اگه گرافیک رو 60 تومان بفروشم با پول خودم میشه 200 تومان
و اگر سی پی یو رو فقط بفروشم 55 تومان با پول خودم میشه 195 تومان
ای خدا ... کاش شما دوستان گلم رو هفته پیش در کنارم داشتم تا این اشتباه رو نکرده بودم






پاسخ با نقل قول



Bookmarks