cpu ت يه نمه ضعيفه
کاربر شهرسختافزار
cpu ت يه نمه ضعيفه
Amin_0913 (20-06-09)
کاربر شهرسختافزار
چون CPU كارايي گرافيك رو محدود ميكنه اينطور ميشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ardalan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم همینهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط htondkar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم قدیمی بودن CPU هست
این یعنی چی؟؟؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MicroSystem (20-06-09)
کاربر شهرسختافزار
يعني نميكشه و قادر به انجام پردازش مناسب واسه بازها نيست مخصوصا بازيها جديد كه غالبا دو هسته ساپورت هستندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Amin_0913 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هر چند كه گرافيكت قوي هست ولي پردازندت شده گلوگاه فرم.
متاسفانه مادبردت پردازنده هاي 45 نانومتري رو ساپورت نميكنه
شما حداقل: 44 تومن واسه مادبرد و 65 تومن واسه پردازنده بايد هزينه كنيد
Amin_0913 (20-06-09)
کاربر شهرسختافزار
فکر کنم این CPU که من دارم دو هسته ای باشه از خانواده Dual Core ها............برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من خیلی از بازیهای جدید با همین سیستم روی رزولشن 960*720 (فکر کنم) اجرا کردم
فقط مشکل گرافیک داشتن که نمیشد روی حداکثر رزولشن مانیتورم بازی کنم
MicroSystem (20-06-09)
کاربر شهرسختافزار
يه عكس با استفاده از CPu-Z بزاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Amin_0913 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks