هنگچه مشکلاتی ؟!
ماله من هنگ کرد فرستادم گارانتی این 2 هفته است که نیومده
خود مهندس که تو گارانتی بود گفت مدل اورکلاک شده مشکل دارن بهتره بیخیالشون بشی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
هنگچه مشکلاتی ؟!
ماله من هنگ کرد فرستادم گارانتی این 2 هفته است که نیومده
خود مهندس که تو گارانتی بود گفت مدل اورکلاک شده مشکل دارن بهتره بیخیالشون بشی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks