دوستان امروز رفتم و یه پاور 885 گرین خریدم و بودجه رو به 240 افزایش دادم حالا چه کارت گرافیکی با این پول بخرم در ضمن اگه پیشنهاد دادید شماره تلفن هم برا خرید بدید
دوستان امروز رفتم و یه پاور 885 گرین خریدم و بودجه رو به 240 افزایش دادم حالا چه کارت گرافیکی با این پول بخرم در ضمن اگه پیشنهاد دادید شماره تلفن هم برا خرید بدید
کاربر شهرسختافزار
zotac gtx 260 core 216 بگیر
میشه شماره جایی که این کارت رو یفروشه رو بهم بدیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط guest32 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی این کارت چطوره ؟
http://www.inno3d.com/products/graph...freezerx2.html
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamedjahanbakhsh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اره لیون کامپیوتر از این کارت داره شمارش هم 88947927-88947928 اینم لینکش توی فروشگاهش
http://lioncomputer.ir/index.php?product_id=816
اون کارته هم که لینکشو گذاشتی کولر روی کارتش بهتر از این هست ولی فکر کنم خود کارته ضعیفتر باشه چون این core 216
هست اون معمولیه.
hamedjahanbakhsh (21-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks