من اصلا متوجه منظورتون نمیشم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esyoo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میشه واضح تر بگین.
کاربر شهرسختافزار
من اصلا متوجه منظورتون نمیشم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esyoo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میشه واضح تر بگین.
عضو VIP شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeid pc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببینید قیمت های سایت رایان صبا کلاً از قیمت بازار خیلی بالاترن و در ضمن نظارت کلی روی قیمت های این سایت وجود نداره .
در ضمن شرکت دریا کامپیوتر قیمت های بالاتری نسبت به اجناس وارداتیشون ارائه میدن ، از جمله برند سفایر که چند وقتیه به سبد محصولات این شرکت اضافه شده ، برند خوبیه ولی قیمت بالایی داره ، همونطور که میبینید !
esyoo (06-05-11)
کاربر شهرسختافزار
چرا می گید برند amd بگیرم بهتر هست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeid pc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من تعصب خاصی روی برند ندارم.ولی وقتی میشه با هزینه کمتر از برند amd یککارت گرافیک داشت چرا باید سراغ برنددیگه ای رفت؟(چون کاربر حرفه ای که نیستم)
آیا تفاوت قیمت این دو ارزش خرید از GeForce را دارد؟
شما خودت عملا بین این دو مدل که معرفی کردید کار کردید و تست گرفتید؟
شیر کن تا شیر ببینی!
واقعا نپرسیدن عیب نیست ندونستن عیبه
پس عادت کنیم که عادت نکنیم(فکر هم بکنیم)
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز من کی گفتم amd بگیری بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esyoo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مگه amd خیلی خفنه که نباید برین سراغ جیفورس؟
تفاوته کدوما نقل کن لطفابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید کدوم باز؟
اگر منظورتن 6850 و 460 است بله کار کردم البته در حد بستن سیستم و تست چند بازی ولی تفاوت خاصی بینشون تو بازی ندیدم به همین دلیل 460 پیشنهاد میدم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks