بستگی به برند داره ولی اکثرا از تبدیل استفاده میکنن که البته این موضوع مشکلی ایجاد نمیکنه و بابت این موضوع نگران نباشید .
معمولا اسپارکل اکثرا این پورت رو دارن ولی قیمت بالا و غیر قابل توجیحی دارن که البته این قیمت بالا به ازای خنک کننده فوق العاده هست .
این مطلب با این قضیه بی ارتباط نیست
http://www.insanelymac.com/forum/ind...owtopic=155477






پاسخ با نقل قول
Bookmarks