الان گرافیک من gt 740 ddr3 هست.اما بازیها رو نسبت به لپ تاپ هایی با گرافیک gt 630،با کیفیت پایین تری اجرا میکنه.این هم به چیپست مادربرد ربط داره؟یعنی g41 اینقدر ضعیفه?
خدا بگم این فروشنده ها رو چیکار کنه.موقعی که داشتم سیستمو جمع میکردم،میخواستم p45 بگیرم.اما اون موقع یه هویی p45 تو بازار کم یاب شد.گفتم صبر میکنم،ولی فروشنده اسرار کرد که چیپست p45 و g41 تفاوتی ندارن.
حالا اگه یه p45 یا p43گیر بیارم(البته اگه گیر بیان) مشکل حله یا اونام محدودیت هایی دارن؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks