برای کار های گرافیک سه بعدی 460 بهتره یا 6850
به غیر از اینها تو این محدوده قیمت چه کارتی رو یشنهاد میکنید؟
کاربر شهرسختافزار
برای کار های گرافیک سه بعدی 460 بهتره یا 6850
به غیر از اینها تو این محدوده قیمت چه کارتی رو یشنهاد میکنید؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks