بالاترین اورکلاک مطمئن بصورت دائمی و بدون افزایش ولتاژ برای مدل FPB یک گیگ چقدر است ایا ارزش افزایش ولتاژ و رفتن به فرکانس بالاتر برای استفاده دائمی رو داره
الان روی 850 و 2000 با ولتاژ دیفالت بدون هیچ مشکلی به شکل دائمی کار دارم میکنم
کاربر شهرسختافزار
بالاترین اورکلاک مطمئن بصورت دائمی و بدون افزایش ولتاژ برای مدل FPB یک گیگ چقدر است ایا ارزش افزایش ولتاژ و رفتن به فرکانس بالاتر برای استفاده دائمی رو داره
الان روی 850 و 2000 با ولتاژ دیفالت بدون هیچ مشکلی به شکل دائمی کار دارم میکنم
MR TASH (19-04-11)
کلاک ماکزیمم پردازنده بدون افزایش ولتاژ در همین حدوده ولی رمها یکم دیگه جا داره ( اگر اشتباه نکنم تا 2100 )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bynam برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنظرم برای استفاده 7/24 ارزش افزایش ولتاژ را ندارد و افزایش ولتاژ علاوه بر گرم شدن گرافیک باعث افزایش مصرف سیستم تا 50% هم میشه
bynam (19-04-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks