زوتاک که مثل همیشه کردخاک به پا کرده !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل AMP زوتاک هست !
و Gainward که بد نیست !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
زوتاک که مثل همیشه کردخاک به پا کرده !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل AMP زوتاک هست !
و Gainward که بد نیست !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من چند روز پیش برای یکی از دوستان خریدم
زوتاک gtx260 core216
کلا بهترین pp
رو در بین کارتهای موجود داره
ولی روی اورکلاکش اصلا حساب باز نکن .توصیه بهت.البته اون اورکلاکی که نظر داری
خصوصا روی مموری اورکلاک .
کلا تنها ترین انتخابت همینه
بجز این کارت بقیه اگه مثل بمب هم باشن بدلیل قیمت غیر معقول و فاصله ای که با قیمت واقعی دارن ارزش خریدشون خیلی کمه
ولی خوب برای همه نه.
کلا حسین جان
بنظر من
اگه دنبال کارت مناسب میگردی گزینه همینه
در غیر این صورت باید پول خرج کنی .ومحدودیت بودجه ایجاد نکنی
بهترین انتخاب هم همون evga هست با نرم افزار های عالی.
البته ولت مد.تغییر ورژن بایوس یا بایوس مد شده .رو در نظر نگیریم.
کاش این قدر محدودیت نداشتیمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
Overclocker (24-06-09)
کاربر شهرسختافزار
دوستان یک فکری کردم که گویا دور از واقعیت نیست !
بایوس Zotac 260 2 AMP رو روی 260 2 فلش میکنم و خیلی راحت فکر کنم بشه هسته رو تا 7xx و مموری رو تا 24xx برد !
آخرین ویرایش توسط Overclocker در تاریخ 24-06-09 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
بهرنگ جان ممنونم از پست خیلی مفیدت ، آخرش من نقهمیدم چی گفتی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید زوتاک اور میشه یا نه ؟!
حالا فرض کن محدودیت رو بر داشتم چی میشه ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
حسین نه خوب اور نمیشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اصلا کلا 260 ها قدرت اور زیادی ندارن
خصوصا از لحاظ مموری فرکانس .
اگه محدودیت بودجه رو برداری حتما 275 بگیر اون هم evga
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
Overclocker (24-06-09)
کاربر شهرسختافزار
والا من محدودیتم وقتی به ضررم باشه برش میدارم !
خوب الان قیمت 275 EVGA چنده ؟ سراغ داری جایی داشته باشه ؟
کاربر شهرسختافزار
کار خوب میکنی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید بگردی ولی یکم برای ورودش زوده اون هم اگه تک دیتا کامپیوتر افتخار بده.بنظر من اگه بدون گارانتی هم باشه بگیر .البته از فرد مطمئن.
ارمان در موردش بهتر میتونه کمکت کنه.
چون اخرین کارتی که انودیا معرفی کرده.
البته اگه مارس ایسوس رو در نظر نگیریم .اون هم کاری است خلاقانه.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط CROSSHAIR در تاریخ 24-06-09 انجام شده است
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
Overclocker (24-06-09)
کاربر شهرسختافزار
عزیز حالا که اینطور شد فکر کنم بتونم 275 رو بگیرم اگر گرون نباشه !
ولی در آخر اگر به هیچ وجه نتونستم 275 از هر برندی بگیرم چی بگیرم ؟!!!!
ممنون
آخرین ویرایش توسط Overclocker در تاریخ 24-06-09 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
یک فکر دیگه هم میشه کرد :
Sapphire 4890 رو میخرم و بایوس رو Edit میکنم ( قسمت Vcore ) و 1000 رو برای هسته ست میکنم !
میشه به نظرتون ؟ و ارزش داره ؟ و بعدا عوارض نداره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
کاربر شهرسختافزار
Olesius (24-06-09), Overclocker (24-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks