Gigabyte R9 380 OC G1 Gaming WF 2X 4GB
بهترین کارت این سری هست با قیمت 960 هزار تومن تو بازار موجوده .
مدل 2 گیگ هم 100 تومن ارزونتر هست
Gigabyte R9 380 OC WF 2X 2GB
Gigabyte R9 380 OC G1 Gaming WF 2X 4GB
بهترین کارت این سری هست با قیمت 960 هزار تومن تو بازار موجوده .
مدل 2 گیگ هم 100 تومن ارزونتر هست
Gigabyte R9 380 OC WF 2X 2GB
salpc (24-10-15)
ممنون از پاسختونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بخاطر کم بودن بودجه نظرم روی مدل 2 گیگ هستش.
در مورد کارایی و خنک بودن هم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
دوستان دیگه نظر خاصی ندارن ؟
گیگا رو میدونم برند خوبی هست ولی با محصولات AMD ش کار نکردم
اون زوتاک 960 بنظرتون برای من که میخوام کم هزینه کنم مقرون بصرفه تر نیست ؟
خنک کننده های windforce جه سری 2x و 3x خیلی قویتر از فنهای استوک میباشند . اگر از نظر خنک کننده مطمئن نبود اون رو اورکلاک فاکتوری نمیکرد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط momo000000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
zotac 960 هم مدل dual fan رو منظورتون هست یا AMP
با تشکر از پاسخ شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل معمولی 960 رو منظورم هست، که قیمتی حدود 750 تومن داره . مدل AMP گرونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه بررسی هم از مدل R9 380 2GB گیگا توی نت پیدا کردید لینکش رو بزارید ممنون میشم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بررسی هم حتما .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط momo000000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
momo000000 (24-10-15)
کاربر شهرسختافزار
جفت کارتها کارتهای خوبی هستند ولی شما باید همه چیز رو در نظر بگیرید که مهمترین اونها بودجه شماست . این دو کارت از نظر قدرت کمی باهم فرق دارند و اون هم به خاطر بیت و پهنای باند بیشتر کارت R9 380 هست ولی این کارت مصرف برق بیشتری هم داره و شما اینو هم باید مد نظر قرار بدین و از لحاظ خنک بودن که مد نظر شماست هر دو کارت دارای خنک کننده پر قدرت هستند که براساس تکنولوژی شرکتهای سازندشون طراحی شده ولی به صورت معمول چون کارت GTX وات کمتری مصرف میکنه خنکتر هم هست و در مجموع بر اساس بودجه شما و موارد مدنظرتون کارت ZOTAC GTX 960 OC 2GB برای شما میتونه انتخاب خوبی باشه و حتی با افزایش بودجه ZOTAC GTX 960 AMP هم میتونید انتخاب کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط momo000000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (24-10-15), momo000000 (24-10-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks