خ
مونیتورهای دل بسیار خوب هستند
همین استوک های دل بسیار خوب هستند . این مونیتورهای دل دارای پورت dvi-d هستند که میتوانید استفاده کنید.
کارت گرافیک که dvi-d داره. اگه مادربرد dvi-d نداشته باشه و مونیتوری بگیرم که فقط پورت dvi-d داره مشکل پیش میاد؟
در مورد اسمبل اطلاعات ندارم متاسفانه