کارت گرافیک که dvi-d داره. اگه مادربرد dvi-d نداشته باشه و مونیتوری بگیرم که فقط پورت dvi-d داره مشکل پیش میاد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد اسمبل اطلاعات ندارم متاسفانه






پاسخ با نقل قول
Bookmarks