نه منم اون مدل رو مد نظر ندارم؛ مدل سه فن رو میخوام بگیرم اومگا یا اکستریمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه منم اون مدل رو مد نظر ندارم؛ مدل سه فن رو میخوام بگیرم اومگا یا اکستریمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Hessam II (15-03-15)
خوبه... اکیداً مدل اکستریم رو توصیه می کنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط metalika777_h_g برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته اگر خواستید هزینه ی کمتری بکنید، کارت 770 هم گزینه ی خیلی خوبی هست. حداقلش اینه که از 960 ارزش خرید به مراتب بالاتری داره!
اما بین AMD و انویدیا باید بررسی کارشناسی بشه که دقیقاً کدوم برای شما مناسب تره.
این هم قدرتمندترین 970 های جهان به ترتیب از بالا به پایین:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HEXATOR (16-03-15), Iverson (15-03-15), metalika777_h_g (15-03-15)
ممنون لطف کردین دوست خوبم ؛ از اینا کدومش خنک تره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks