مونیتور خوبیه . ولی خیلی به طور عامیانه به آب و رنگ تصویر علاقه داری بهتره سراغ LG بروید . من در مورد خریدران این مونیتور دو طیف دیدم . یکسری واقعا راضی هستند و طیف دیگه اعلام می کردند انتظار بیشتری داشتند ولی در مجموع از دید من مانیتور خوبیه
مونیتور خوبیه . ولی خیلی به طور عامیانه به آب و رنگ تصویر علاقه داری بهتره سراغ LG بروید . من در مورد خریدران این مونیتور دو طیف دیدم . یکسری واقعا راضی هستند و طیف دیگه اعلام می کردند انتظار بیشتری داشتند ولی در مجموع از دید من مانیتور خوبیه
DOOM999 (26-07-17), miladsokout (25-07-17)
کاربر شهرسختافزار
ممنون دوست عزیز از راهنمایتون.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
والا از برخی از دوستان در فروم های دیگه میگفتن که مانیتور بنکیو VZ2350HM بهترین مانیتور ips در رنج قیمتی زیر یک میلیون است! دلم میگه بنکیو! ولی مغزم میگه یا بنکیو یا ال جی! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اگه مطمئن باشم که کیفیت تصویر بنکیو هیچی از ال جی کم نداره سریع میخرمش.
البته ویدیوهایی که دیدم تنظیمات مانیتور بنکیو خیلی سنتی و قدیمی بود،منوی مانیتور. ولی ال جی میگن حتی یه برنامه داره با نصبش میتونی از طریق اون تنظیمات تصویر و انجام بدی.
صد درصد نمیشه نظر داد . چون همانطور گفتم دو تا طیف دیدم . بعضی ها بسیار راضی هستند و بعضی هم نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط miladsokout برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر آدم حساسی هستید به نمایش گرم رنگ ها الجی بگیرید .
DOOM999 (18-08-17), miladsokout (26-07-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks