با سلام

دوستان و اساتید محترم من می خواستم یک مانیتور مدل AOC بگیرم حالا بین دومدل از این مارک گیر کردم هر کی یه چیزی میگه یکی مدل 30FM , مدل دیگر V22 هر دو مدل هم22 اینچ لطفا یکی بگه کدوم بهتره البته با ذکر دلیل ممنون میشم در ضمن من می خوام همین مانیتور پلی استیشن 3 یا ایکس باکس 360 هم بازی کنم از لحاظ وضوح تصویر کدامیک بهتره ممنون میشم راهنماییم کنید.

با تشکر
سلام

الان این 2230FM روبروم هستش حدود ۶ ماهه خریدم خیلی هم ازش راضی هستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

مدلهای دیگش رو نمیشناسم ولی کیفیت این خیلی خوبه

موفق باشی