مدل گرافیک + پاور + رم + پردازنده رو کامل بگین تا بهتر راهنماییتون کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط امید رض برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل گرافیک + پاور + رم + پردازنده رو کامل بگین تا بهتر راهنماییتون کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط امید رض برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امید رض (06-11-14)
vga :msi r9 270x gaming oc 4gbبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mersad 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ram:patriot 4*3 12gb
cpu: fx6350 4.2gh
power :corsair cs750m
که اقاامید گفت این که انتخاب کردم خوبه
SAMSUNG S22D300HY وفول اچ دیه
بودجت محدوده . یا باید مونیتور الجی که گفتم بگیری یا همین مدلی که خودت نوشته بودی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط امید رض برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (06-11-14), امید رض (06-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks