دوستان در led ها هم مثل lcd ها وقتی از کنار یا بالا یا پایین به فیلم یا .... نگاه می کنیم کفیتش افت پیدا می کنه؟
منظورم اینه وقتی می خوایم فیلم تو یه lcd نگاه کنیم تصاویری که از روبرو نگاه می کنیم با در حالتی که از زاویه ای متفاوت نگاه کنیم فرق داره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در پاسخ بايد خدمتتون عرض کنم که مشکل ديد عمودي فقط در مانيتورهاي امروزي وجود داره و کليه TV هاي LCD و LED و Plasma در برندهاي معتبر هيچ مشکلي از نظر کيفيت در زاويه ها ندارند.
اما در مانيتورها وقتي از پايين (در نزديکي مانيتور) به صفحش نکاه کنيد افتضاحه.
کلا طراحي TV هاي امروزي جوريه که از هر زاويه بهش نگاه کنيد واضح باشه. اما در مورد مانيتور خير.