در پاسخ بايد خدمتتون عرض کنم که مشکل ديد عمودي فقط در مانيتورهاي امروزي وجود داره و کليه TV هاي LCD و LED و Plasma در برندهاي معتبر هيچ مشکلي از نظر کيفيت در زاويه ها ندارند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما در مانيتورها وقتي از پايين (در نزديکي مانيتور) به صفحش نکاه کنيد افتضاحه.
کلا طراحي TV هاي امروزي جوريه که از هر زاويه بهش نگاه کنيد واضح باشه. اما در مورد مانيتور خير.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks