داش سجاد اون 390 r9 strix که فرمش 65 اگه 4X بود که فرمش تو فول اچ دی میرفت بالای 100برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول



Bookmarks