اگه فقط قراره برای XBOX 360 استفاده بشه مانیتور 16:9 مشکلی نداره وگرنه برای PC بهتره از از Aspect Ratio استانداردتر 16:10 استفاده بشه.
اگه فقط قراره برای XBOX 360 استفاده بشه مانیتور 16:9 مشکلی نداره وگرنه برای PC بهتره از از Aspect Ratio استانداردتر 16:10 استفاده بشه.
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
کاربر شهرسختافزار
البته T220P تصویرش 16:10 هست نه 16:9
فکر کنم تنها مانیتور 16:9 تو بازار W2261V باشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks