به نظر من cw1931 بگیر چون اولا واید ثانیا زمان پاسخدهی خوبی داره و ثالثا سری c سامسونگ از همه سریهای دیگش بهتره تفاوت قیمتش هم با bw خیلی کمه.
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
به نظر من cw1931 بگیر چون اولا واید ثانیا زمان پاسخدهی خوبی داره و ثالثا سری c سامسونگ از همه سریهای دیگش بهتره تفاوت قیمتش هم با bw خیلی کمه.
با تشکر
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
کاربر شهرسختافزار
Lg L206wtq مانیتور 20 اینچ واید
زمان پاسخگویی: 2 میلی ثانیه با کنتراست 1:2000 یا ( 1: 5000)
مادریران زده 1:5000
قیمتشم 330 تومن. مهم اینه که ایرانی نیست ساخت اندونزی
عالیه
کاربر شهرسختافزار
من همیشه با پست های کپی /پستی حال کردم،شما باهاش به کنتراست 5000 رسیدی که این پست را زدی؟ اونوقت ی نفر بیار که بتونه 1 ساعت پشت ی مانیتور با حداکثر کنتراست بشینه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Actros برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی وقتی مانیتور 60 هرتز هست،چه نیازی به ریسپونس 2 داره؟ اگه ریسپانس متوسط بین رنگی کمتر از 16.66 باشه،هیچ تفاوتی دیده نمیشه....
آخرین ویرایش توسط vbigdeli در تاریخ 11-01-08 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks