پیشنهاد من هم gigabyte 770gtx 2gb هست .
GIGABYTE - Graphics Card - NVIDIA - PCI Express Solution - GeForce 700 Series - GV-N770OC-2GD
پیشنهاد من هم gigabyte 770gtx 2gb هست .
GIGABYTE - Graphics Card - NVIDIA - PCI Express Solution - GeForce 700 Series - GV-N770OC-2GD
مهدی بهادرفر (20-11-14)
کاربر شهرسختافزار
بله حتما خودمم بیشتر دوست دارم از چیپ انویدیا باشه همین 770 هزینه میکنم میخرم چون مادربردم گیگا هست بیشتر دوست دارم گرافیکم همین گیکیا باشه خیلی ممنونم فقط پاورمم GREEN GP700 A HP خریدم مشکلی نیست پاور با این گرافیک قوی اکی هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Meysam_M69 در تاریخ 21-11-14 انجام شده است
نه مشکلی نیست.کاملا جوابگوستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط migmig_khoros[MENTION=16774
مهدی بهادرفر (21-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks