بنظر من مدل اکستریم زوتک بهترین 980ti هست چون هم کلاک بالاتری داره از رقبا و هم خنک تره. فقط سه اسلاته بودنش رو باید در نظر داشت.
در اصل هم به نظر می رسه که باید زوتاک اکستریم فریم بیشتری از بقیه رقباش بده اما اگر سایت guru3d رو نگاه کنید می بینید گیگابایت گیمینگ بیشترین فریم رو داده.اما در سایتهای دیگه همیشه زوتاک اکستریم بیشترین فریم رو داده و بعدش هم ایسوس و بعد ام اس آی و در آخر گیگابایت.البته کلا اختلاف از اول تا آخر 3 یا 4 فریم بیشتر نیست.