در اصل هم به نظر می رسه که باید زوتاک اکستریم فریم بیشتری از بقیه رقباش بده اما اگر سایت guru3d رو نگاه کنید می بینید گیگابایت گیمینگ بیشترین فریم رو داده.اما در سایتهای دیگه همیشه زوتاک اکستریم بیشترین فریم رو داده و بعدش هم ایسوس و بعد ام اس آی و در آخر گیگابایت.البته کلا اختلاف از اول تا آخر 3 یا 4 فریم بیشتر نیست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط afshin b برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks