آری گلپسر ، حق با تو هه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یکی دو برند asus و نمیدونم چی شی ها رو قبلا دیدم که تا 93 درجه موقه لود میرن ، گفتم ، مگه برندای دیگه هر چی هم قدرتمند باشن ، چقد میتونن ، کم کنن این دما روبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واقعا تعجب کردم . اصلا از ایسوز انتظار نداشتم . گولم زد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا من یه سئوال دارم . چطور مدل مرجع 290X که تا 94 درجه میرفت فول لودش ، سیستم خنک کنندگی MSI و گیگابایت تا 83 درجه کاهش دادن اما برا 780 ti چنین میزان کاهش دما نبود؟
من میگم برند Gigabyte Wf X3 شو بگیر . اگه گیر نیاوردی ، Sapphire Tri-X شو و در نهایت MSI رو
راستی جزئیات سیستمت چیه؟ برا مصرف برق اش هم یه پاور از سری OC بگیر تا این به اون در بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks