کاربر شهرسختافزار
سلام
مانیتور Lcd تا 140 تومان چی پیشنهاد میکنید؟
1.کارت گرافیک انبورد Ati Radeon HD 4200 هست که اور شده.
2.مانیتور 17 اینچ هم برام کافیه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks