کاربر شهرسختافزار
فضای کیستون خیلی مهمه . تو این عکس به نظرم با نصب کارت دوم به مشکل میخورید . کارت هم حتما باید 980gtx باشه نه مدل پائین تر نه بالاتربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط llkkaa برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
ممنون از راهنماییتونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کیسم x6 green هست
کارت رو ببرید روی اسلات دوم ببینید چه مقدار فاصله داره با پاور . همچنین از نظر طول کارت هم مشکلی نباشه .پیشنهاد میکنم این کیس رو با z7 تعویض کنی . که مشکل کولینگ پیدا نکنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط llkkaa برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks