فکر نمیکنم دیگه نیازی به درایور باشه خود سیستم عامل ها شناسایی میکنن اکثر قطعات رو و درایور ویندوز های ۶۴ بیتی معمولی رو مطمئن هستید ساپورت نمیکنه وینوزتون ؟
کاربر شهرسختافزار
فکر نمیکنم دیگه نیازی به درایور باشه خود سیستم عامل ها شناسایی میکنن اکثر قطعات رو و درایور ویندوز های ۶۴ بیتی معمولی رو مطمئن هستید ساپورت نمیکنه وینوزتون ؟
kapata (13-01-15)
کاربر شهرسختافزار
کارتش الان یادم نیست . ولی توی سی دی اون درایور مخصوص ویندوز سرور 2008 نبود . به سایت NVIDIA سرزدم ومدل کارت گرافیکم پیدا کردم ولی دیدم که داریور برای سرور نداره.
از پکیج درایور سولوشن هم استفاده کردم ولی جواب نداد . یه چیزی نصب کرد ولی درست کار نمی کنه. حالا دوستان این کارت مهم نیست .
ظاهرا مدل های کارت گرافیک خاصی فقط درایور ویندوز سرور دارن.
یه مدل که درایور سرور داره و ارزان باشه به ما معرفی کنید . مرسی
آخرین ویرایش توسط kapata در تاریخ 13-01-15 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks