سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ENASAP برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لطفا مدل دقیق پاور و نوع پردازنده سیستم را بفرمائید
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ENASAP برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لطفا مدل دقیق پاور و نوع پردازنده سیستم را بفرمائید
ENASAP (23-02-11), mehrdad_ab (23-02-11), saeid pc (23-02-11)
ضمن تشكر، مدلهاي زير:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Power Green GP430A
CPU AMD Athlon 64 X2 4000
عضو VIP شهرسختافزار
فکر می کنم اگه کمتر برای گرافیک هزینه کنید بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ENASAP برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادربرد شما از سری AM2+ باید باشه که Pci ex 1.0 رو ساپورت می کنه و یه گلوگاه برای استفاده از حداکثر توان کارت گرافیکتون میشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks