از نظر اقتصادی هم بهترین انتخاب همون 4850 هستش چون در آینده هم کاربر میتونه یه دونه دیگه که قیمتش پایین اومده رو بندازه کنار اون یکی و افزایش راندمان رو بدون از دست دادن کارت گرافیک قبلی داشته باشه.
از نظر اقتصادی هم بهترین انتخاب همون 4850 هستش چون در آینده هم کاربر میتونه یه دونه دیگه که قیمتش پایین اومده رو بندازه کنار اون یکی و افزایش راندمان رو بدون از دست دادن کارت گرافیک قبلی داشته باشه.
now that we're dead
We've learned how to live
abady (02-09-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks