یه چیز دیگه هم هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sfmth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافیکه اونقدری قوی نیست که بتونه 4GB رو پردازش کنه
یه چیز دیگه هم هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sfmth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافیکه اونقدری قوی نیست که بتونه 4GB رو پردازش کنه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks