تا 1600 پشتیبانی میکند و به نظرم کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تا 1600 پشتیبانی میکند و به نظرم کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینجوری نمیشه چهار کینگستون خرید که !
چی الان پیشنهاد می کنید؟؟
مادربردی هم قیمت این تقریبا ندارید که بشه اونو ساپورت کرد؟مارکش مهم نیست
اخه می خوام ببندم دیگه10 سال حداقل راحت باشم و مشکل نداشته باشم برای بازی !
باید حدود 150 تومن به بودجه اضافه کنید . که پیشنهاد نمیکنم . چون کاملا کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
10 سال که هیچ سیستمی نمیتونه این مقدار رو بتونه مشکل جواب بده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان یعنی 10 سال کمه گفتم ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس ناچارن یک رم هشت یا 4*2 معرفی کنید که که به اون مادربورد بخوره ! خواهشن زیره 280 باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Kingston HyperX Fury 4GB DDR3 1866MHz CL10 دو ماجول بگیرید میشه 280برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عجبا خخخخ
مادربورد h97 هست 1866 ساپورت نمی کنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پست 24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اشکالی نداره... سیستم خودش رم ها رو روی 1600mhz تنظیم میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (16-04-15), Mohammad999 (16-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks