نه از نظر استفاده از هسته ها تفاوتی ندارد . تو مرحله پردازش فرق میکنند .
نه از نظر استفاده از هسته ها تفاوتی ندارد . تو مرحله پردازش فرق میکنند .
nima_hl (08-11-09), Over_Cracker (08-11-09)
کاربر شهرسختافزار
تصمیم نهایی....
با توجه با کارایی که از سیستم میخوام,تا 2 -3 سال اینده نیاز به سیستم 64 بیتی ندارم و 710 و 720 هم
گیر نیاوردم,با این اوصاف در یک سیستم و محیط 32 بیتی با توجه به نیاز های زیر:
بازی
کمی گرافیک نظیر برنامه های ulead vdio...
اجرای چند برنامه در یک زمان هم از اهمیت برخورداره
IDE های برنامه نویسی و .Net
کارایی و قدرت 550 be بیشتره و یا 620 ؟؟؟
ضمن اینکه 550 رو تا 4 اور میکنم.
550 با آور 4 گیگا هرتز حدود 40 ٪ از 620 با آور 3.6 ضعیفترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Over_Cracker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
620 به راحتی تا 3.6 آور میشه ( 280*13 ) و با 1.45 ولت استیبل میشه
حالا هر جور که صلاح میدونید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Over_Cracker (08-11-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks