مادربرد شما agp هست و ارزش نداره بخوای برای این سیستم هزینه کنی !
اگر تو بازار باشه 6800gt خوبه !
مادربرد شما agp هست و ارزش نداره بخوای برای این سیستم هزینه کنی !
اگر تو بازار باشه 6800gt خوبه !
How long will I be waiting
To be with you again
Gonna tell you that I love you
In the best way that I can
I can't take a day without you here
You're the light that makes my darkness disappear
...
مدیر سابق انجمن
6800 هم اکسپرس هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirdark برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
6200 agp هست که اصلا ارزش نداره بخری
مشخصات سیستمتون رو بگید لطفا کامل
دوست عزیز 7600 هم agp داریم ! کی گفته اکسپرس هستن همه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ardalan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک نمونه برای شما :
http://www.gigabyte.ir/Products/VGA/...ProductID=2225
ولی من بعید میدونم گیر بیاد !
How long will I be waiting
To be with you again
Gonna tell you that I love you
In the best way that I can
I can't take a day without you here
You're the light that makes my darkness disappear
...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks