دوست عزیز
به نظر شخصی من واقعا حیفه 260 تومن پول 5770 بدید. اولا این گرافیک قدیمی هست. در ضمن اگر کارکرده باشه که دیگه هیچی. بسیاری از ویژگی های کارت های جدید رو نداره. مصرف برقش بالاست نسبت به سری جدید.
به نظر من 30 40 تومن بذارید روش و یه 7750 آک بگیرید که هم بسیار کم مصرفه هم ویژگی ها و تکنولوژی های سری جدید amd رو داراست. قدرتش هم بسیار خوبه. میهن مارکت - قيمت فروش کارت گرافیک VGA/Graphics Card - سافایر Sapphire AMD 7730 1GB GDDR5
همینطور که در لینک بالا می بینید با حدود 310 هزار تومان می تونید این گرافیک رو در بازار تهران پیدا کنید که واقعا بصرفه هست. پشیمون نمیشید.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks