اقا یعنی کسی نیست جواب ما رو بده؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafa3123 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اقا یعنی کسی نیست جواب ما رو بده؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafa3123 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کسی هست که جواب بده ولی جوابی نیست که کسی بده!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafa3123 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم اینه که از بین کارت های سری 600 انویدیا فقط همون gt 610 هست که قیمتش حدود 160 تومانه که اونم اصلا به درد بازی نمی خوره!
کارت های AMD رو نمی شناسم ولی بعید می دونم بین کارت های AMD هم با این بودجه چیزی پیدا بشه که به درد بازی بخوره.
هنوز مثه قدیما بدون خط کشی موندی
هنوز مثه خاطرات خوبه بچه گیمونی
هنوز کلی ترس تو دلته ازپیر شدن
همه بزرگ میشن ولی تو بچه می مونی
*MoJtAbA* (06-11-13), mostafa3123 (06-11-13)
مهدی جان یعنی باید حداق بودجم حدود 250باشه تا یه چیز خوبی گیرم بیاد؟؟؟؟؟؟ببینم جایی گرافیک دست دوم گیر نمیاد؟؟؟اخه تو شهر ما اصلا هیچی نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi1995 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks