نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JEskandari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما ظاهرش خیلی قشنگه واسه اداره جات خوبه
لینک مشخصاتش
کاربر شهرسختافزار
نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JEskandari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما ظاهرش خیلی قشنگه واسه اداره جات خوبه
لینک مشخصاتش
آخرین ویرایش توسط mzz در تاریخ 01-03-10 انجام شده است
خدا را شکر بیت المال را دست شما ندادن وگرنه الکی حیف و میلش میکردید . این جلوش پشتش که طرف ارباب رجوع نگاه کن چقدر بی ریخت هست چیه پایش ادم را یاد لوله پولیکا میاندازهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تازه به اینم نگاه کن Brightness(Max): 250 cd/㎡ مانیتور های توی بازار الان روشناییشان 300 هست
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks