کارت خوبی هست. اما از نظر من یا 460 بخر یکم پول بیشتر بده یا این که بیا 450 بخر حدود 150 تومن. بازی های روز رو جواب می ده. پاورت هم تا 470 می کشه نترس.
HWBOT SSA Member
کارت خوبی هست. اما از نظر من یا 460 بخر یکم پول بیشتر بده یا این که بیا 450 بخر حدود 150 تومن. بازی های روز رو جواب می ده. پاورت هم تا 470 می کشه نترس.
Ghalb_e_siyah (20-08-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks