این کارت 970oc گیگابایت پاور 530 گرین که دو سال پیش گرفتم براش کاملا جوابگو هست ؟
کاربر شهرسختافزار
این کارت 970oc گیگابایت پاور 530 گرین که دو سال پیش گرفتم براش کاملا جوابگو هست ؟
آخرین ویرایش توسط dooste.man83 در تاریخ 31-03-15 انجام شده است
بله . مشکلی نیست . البته باید لیست دقیق قطعاتت رو بدونم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dooste.man83 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HEXATOR (01-04-15), M3RS4D 50062 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
cpu=4770k که روی 3.9 قفل شدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
motehrboard = asus z87 pro
ram=8 gig bus 2000
cooler= zalman xperforma
hard=2 hard 2 tera western black
hard=ssd samsung 250 gig evo
fan= 2*80 mm- 3 *140 mm
atisoc0936 (01-04-15)
پاورتون چند سال کار کرده ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dooste.man83 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HEXATOR (01-04-15), M3RS4D 50062 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
2 سال فکر کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببینید ریسک هست . پاور شما اگر 2 سال کار نمیکرد میشد 100% گفت مشکلی نیست . ولی چون دو سوال هست کار کرده پیشنهاد میکنم شما که هزینه میکنید یک پاور هم تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dooste.man83 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مصرف سیستم حدودا 500 وات هست . که یک پاور هر سال یک مقدار افت پیدا میکنه .
برای این سیستم نیاز به پاور 730w انرمکس دارید .
M3RS4D 50062 (01-04-15), Rezasam1 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیزم اگر بخوام پاور بگیرم برم سراغ 290x بهتره دیگه .. شما هم موافقید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و اینکه پاور ازش کار کشیده نشده اصلا یعنی بازی با سیستم نشده که پاور تحت فشار باشه ...بنظرتون بازم افت 10% هر سال یک پاور رو اینم داشته ؟
و سوال دیگه اینکه پاور اگر دم مرز باشه ( مثل این پاور ) ممکنه به کارت گرافیم آسیب جدی بزنه ؟
ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks