http://www.shahrsakhtafzar.com/forum...04/#post315143
به نظرم HIS IceQ R9 290X Hybrid یا Sapphire TOXIC R9 290X بخرید که از گیگابایت قوی تر هستن.
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum...04/#post315143
به نظرم HIS IceQ R9 290X Hybrid یا Sapphire TOXIC R9 290X بخرید که از گیگابایت قوی تر هستن.
atisoc0936 (31-03-15), dooste.man83 (31-03-15), HEXATOR (01-04-15), Rezasam1 (01-04-15)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدنسخه اصلی 10 هنوز نیومده که 5 ماه دیکه میاد بعدش موقع اجرای بازی و فریم نشون دادن معلوم میشه کدوم بهترهستن ! که همیشه بیشتر بازیها اواخر تابستون شروع به عرضه میشن ! هنوز هیچ چیز مشخص نیست ! اگه قرار به این باشه پس صبر کن تا سری R9300 بیاد چرا سری R9200 ! این چه کاری اه ؟
آخرین ویرایش توسط maysamsina در تاریخ 31-03-15 انجام شده است
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
M3RS4D 50062 (31-03-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks