کارتو گرفتم 265
با همون پاور ای سی بل فعلا بدون مشکل داره کار میکنه
ممنون از همگی
کارتو گرفتم 265
با همون پاور ای سی بل فعلا بدون مشکل داره کار میکنه
ممنون از همگی
شک نکن که یکم کار سنگین انجام بدی با سیستمت خازن های مادربوردت باد میکنه بعد هم....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهر سختافزار
مبارک باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cao-cao برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست من میشه بگید با چه گارانتی کارت رو خردید و از کجا ؟
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****************
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از اهتمام
برندم club 3d
برند چون سری اوله کارته هیچ فرقی نداره حتی اگه هرکولس یا یپ فایر باشه همه دیزاینا زیر نظر خود
ای تی ای هست تو خود سریه اول
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks