دوست عزیز من اصلا هنوز کارت رو استفاده نکردم که نویز داشته باشه
الان یه ساله خریدم اما هنوز پلمه
من تازه میخوام کارت بخرم
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز من اصلا هنوز کارت رو استفاده نکردم که نویز داشته باشه
الان یه ساله خریدم اما هنوز پلمه
من تازه میخوام کارت بخرم
ربطی به استفاده از کارت نداره که اون نویز مربوط به کیفیت LNB هستش که روی دیش نصب و لطف عزیزانی که پارازیتشان شبانه روزی در حال نوازش آنتن هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohsen_star برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohsen_star (05-01-10)
کاربر شهرسختافزار
دوستان4350HD هم جوابگو هست؟من حداکثر بودجه رو گفتم و اگه با 50 تومن هم میشه خرید که چه بهتر میرم یه هارد بالا میخرم
اما خداییش حتماجواب میده؟ نه بخریم ضرر کنیم
بازی هم بجز فیفا که هر سال میادو جدید میشه هیچ بازی دیگه روی سیستم نمیره
واسه این بازی هم باید جوابگو باشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks