کارت دی وی بی اچ دی2 اسکای استار دارم
مادربردASUS commando
سی پیو هم E6600
رم هم 2گیگ باس 800
پاور هم احتمالا480 ریل
کاربر شهرسختافزار
کارت دی وی بی اچ دی2 اسکای استار دارم
مادربردASUS commando
سی پیو هم E6600
رم هم 2گیگ باس 800
پاور هم احتمالا480 ریل
خوب دوست عزیز مشکل شما یا ناشی از پارازیت توی منطقه شما هستش یا ناشی از تنظیم نبودن دقیق دیش.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohsen_star برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن یک سری هم به سایت skystar بزنید آخرین درایور کارتتان را از آنجا داونلود کنید چون درایوری که همراه کارت ارایه شد تقریبا میشه گفت در حد افتضاح بود.
اخرین کاری هم که برای بهبود تصویر میتوانید بکنید تعویض lnb با lnb های با نویز 0.2db هستش
از یک چیز مطمین باشید که حتی اگر کارت گرافیکی 700000 تومانی هم بگذارید باعث بهبود کیفیت تصویرتان نمیشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks