من هم 4890 دارم . مدل سفایر . همچین چیزی ندیدم . شما ویندوز 7 نصب کردی ؟؟؟؟؟؟؟
من هم 4890 دارم . مدل سفایر . همچین چیزی ندیدم . شما ویندوز 7 نصب کردی ؟؟؟؟؟؟؟
HWBOT SSA Member
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط goldberg2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدباید بگم که حالت very highe در وبندوز xp فعال نمیشه و باید ویندوز ویستا داشته باشید یا ویندوز 7برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط h_gamekhor برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks