در اين قيمت خوب ميتونيد 4870 ويا 260 gtx تهيه كنيد
ولي اين را هم در نظر بگيريد كه قيمت 4870 x2 از برند xfx 290 در يكي از فروشگاهاي اينترنتي قيمت زده كه در اين قيمت بي نظيره فقط احتياج به پاور پرقدرتي خواهيد داشت
کاربر شهرسختافزار
در اين قيمت خوب ميتونيد 4870 ويا 260 gtx تهيه كنيد
ولي اين را هم در نظر بگيريد كه قيمت 4870 x2 از برند xfx 290 در يكي از فروشگاهاي اينترنتي قيمت زده كه در اين قيمت بي نظيره فقط احتياج به پاور پرقدرتي خواهيد داشت
hamedjahanbakhsh (28-05-09)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javad26 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی با پاور 580 میتونم از GTX260 یا 4870 استفاده کنم ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks