خیلی ممنون آقا امید
الان به نظرت تا یه تومن ، گرافیک نو msi gt 1030 2gb با گارانتی گرین بگیرم (گرافیکش احتمالا فن کوچیک هه) بهتر هه یه گرافیک دست دوم؟
اگه دست دوم بگیرم ، چی بگیرم؟
خیلی ممنون آقا امید
الان به نظرت تا یه تومن ، گرافیک نو msi gt 1030 2gb با گارانتی گرین بگیرم (گرافیکش احتمالا فن کوچیک هه) بهتر هه یه گرافیک دست دوم؟
اگه دست دوم بگیرم ، چی بگیرم؟
سلام به نظرم یک کارت گرافیک دست دوم با گارانتی بگیرید . تا گرافیک 1030برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (02-02-20)
خیلی ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دست دوم ای که قیمت اش خوب باشه و مدل خوبی باشه ، ندیدم . ضمنا تنوع دست دوم خیلی کم شده .
یه مدل دست دوم msi 1030 دیدم که طرف 780 قیمت میداد . گرافیک 730 هم دست دوم دیدم . کلا اختلاف قیمت شون با نو اش تقریبا 250 تومن بود .
تا 6 ماه پیش مدل های 750 و 750ti و 950 توی بازار تا قیمت 1 تومن ریخته بود . الان هیچ کدوم از اینها پیدا نمیشه .
همون گرافیک نوی msi 1030 را گرفتم .
خیلی ممنون
آخرین ویرایش توسط SajjadKhati در تاریخ 02-02-20 انجام شده است
مبارک باشه . کارت خوبیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
faal (25-02-20), SajjadKhati (02-02-20)
خیلی ممنون از راهنمایی ات استاد امید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته واسه ی یکی از دوستان گرفتم.
AMD>INTEL (02-02-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks